2012-01-14

Lotsa galtzeko prest!



Euskara maite dut. Euskaraz bizi nahi dut baina nire lotsa edo konplexuagatik ez naiz ausartzen erabiltzera…euskaltegian edo lagun minekin izan ezik. Ezagunen artean euskarari buruzko jarrera hori ikusi ere ikusten dut. Horri buruz -borondaterik eza, nagia edo lotsari buruz- luze hitz egin daiteke baina ez da hori nire asmoa. Txoko honetan saiatuko naiz ikasitakoa hobetzen…edo behintzat praktikatzen. Zu ere lotsa galtzeko prest bazaude, txoko honetan bide polit bat elkarrekin hasi gaitezke: akatsez-akats ikasten, zalantzak argitzen, euskaraz pentsatzera geure burua ‘behartzen’….bat egiten duzu?



2 comentarios:

  1. Ondo ulertzen dizut. Niri zerbait antzekoa gertatzen zaidan eta horregatik ideia ona iruditzen zait. Nahiz eta akats asko egin, saiatuko naiz zerbait euskara idazten. Baina akats egiten baditut, esan mesedez, lotsarik gabe. Eskerrik asko zure ideagatik.

    ResponderEliminar
  2. Mila esker zuri, Iratxo!! Blog honen lehengo 'ausarta'zara. Ongi etorri!!! Saiatu, saiatu baina ez ahaztu ni ere euskara ikasten ari naizela! jajajjaja Ondo izan

    ResponderEliminar

Zure iritzia!!